Mengubati Batu karang - Bagaimana untuk Penyembuhan Batu karang di Rumah

Mengubati Batu karang - Bagaimana untuk Penyembuhan Batu karang di Rumah

Menyembuhkan batu karang boleh menjadi semudah makan jenis makanan yang betul. Terdapat ubat banyak dan rawatan rumah yang telah membantu beribu-ribu pesakit mengelakkan pembedahan pundi hempedu. Dalam artikel ini, anda akan belajar bagaimana untuk menyembuhkan batu karang di rumah dan akhirnya menjimatkan pundi hempedu anda dan menjimatkan beribu-ribu dolar.

Bagaimana untuk Penyembuhan Batu karang di Rumah

Batu dalam pundi hempedu berlaku apabila deposit kolesterol bersama-sama untuk membentuk batu keras. Terdapat banyak sebab-sebab ini boleh berlaku dan ada juga banyak cara anda boleh mencuci batu karang yang dibuat di dalam pundi hempedu anda. Terdapat banyak cara anda boleh memulakan rawatan anda dan memilih vitamin dan makanan tambahan adalah tempat yang hebat untuk bermula. Berikut adalah senarai vitamin dan makanan tambahan anda perlu mengambil kira sebelum pembedahan.

Fakta! Tahukah anda mengeluarkan organ anda, pundi hempedu, meletakkan anda pada risiko yang lebih tinggi untuk kanser usus dan kolon?

Menyembuhkan batu karang dengan Vitamin

Apabila merawat penyakit ini, vitamin C sering dikenali untuk peranannya dalam batu karang curahan. Vitamin ini adalah berkesan kerana ia akan membantu menukar kolesterol kepada asid hempedu. Kerana batu-batu biasanya terdiri daripada kolesterol, ini adalah vitamin keajaiban. Dengan kolesterol kurang dan lebih asid, risiko batu karang itu sangat berkurangan. Ini masuk akal memandangkan teori bahawa batu karang terbentuk apabila terdapat asid perut yang tidak mencukupi dalam badan pesakit itu.

Phosphatidylcholine (PC) adalah ekstrak suci dari lesitin dan merupakan salah satu komponen semula jadi hempedu yang boleh membantu melindungi daripada pembentukan batu hempedu. Kajian menunjukkan bahawa 300-2000 mg sehari PC benar-benar dapat membantu dalam pembubaran batu karang.

Ada juga kajian yang mencadangkan mengurangkan toksin dalam badan juga boleh membantu pundi hempedu batu karang siram dan toksin lain. Makanan tambahan berikut boleh membantu toksin siram dan batu anda.

Anda perlu mengambil 1000 mg vitamin C tiga kali setiap hari.
Anda juga perlu menambah 1.200 mg lesitin dua kali setiap hari.
Mengambil 2 sudu teh minyak flaxseed setiap hari juga disyorkan.
Dan 1 gram taurina dua kali sehari juga perlu membantu dengan toksin curahan.
Kesemua makanan tambahan ini boleh didapati di mana-mana kedai runcit makanan semula jadi atau kedai kesihatan. Tetapi diet anda adalah sama penting kerana curahan pundi hempedu anda adalah kebanyakannya bergantung pada diet anda. Terdapat banyak makanan yang disyorkan tetapi makan makanan yang kaya dengan serat adalah sangat penting. Ketahui lebih lanjut daripada Laporan batu hempedu Remedy kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar