Kisah Di mana Doktor Said I Was Wrong

Kisah Di mana Doktor Said I Was Wrong

Satu kes di mana Doktor berkata TIDAK, saya berkata YA dan saya Menang

Mari kita kembali ke pangkal jalan. Kami sangat sering mengambil badan kita untuk diberikan dan menganggap bahawa kita masih akan dapat melakukan perkara yang kita boleh apabila kita masih muda tidak kita? Kemudian sesuatu yang datang bersama-sama dan tendangan kami dalam pepatah.

Inilah yang berlaku kepada rakan sekerja sedikit masa lalu dan sebagai editor beberapa laman kesihatan saya menggunakan pengetahuan saya untuk membantunya untuk memenangi kejohanan tenis di kelab tempatan. Tidak bunyi terlalu serius melakukannya tetapi sudah tentu, itu semua berbanding dengan individu.

Beliau mendapati bahawa tahun demi tahun pada rasa sakit di lututnya mendapat begitu buruk bahawa dia tidak dapat menikmati tenis di peringkat yang dia mahu untuk bermain. Walaupun di atas katil dia tidak boleh meletakkan lututnya bersama-sama apabila dia berpaling ke tepi kerana kesakitan apabila mereka disentuh. Ijazah Doktor mencadangkan bahawa ia adalah sesuatu yang dia terpaksa menerima dengan umur (mendengar bahawa sebelum ini?)

Saya mencadangkan beliau mengambil masa kira dari tenis dan meletakkan dia ke satu Glucosamine dan Chondroitin tambahan. Saya memberi amaran kepadanya bahawa ia akan menjadi satu beberapa bulan sebelum dia merasakan apa-apa faedah dan dia harus berpegang dengannya.

Apabila dia memberitahu doktor bahawa dia berada di atas makanan tambahan Doktor smirked dan bertanya kepadanya bagaimana dia berfikir makanan tambahan itu boleh melakukan sihir pada lutut beliau sebagai perkara-perkara ini perlu melakukan perjalanan melalui darah untuk mempunyai apa-apa kesan. Beliau menghubungi saya untuk bertanya jika saya pasti fakta saya. Saya kemudian memberitahunya pengalaman saya dengan masalah yang sama bertahun-tahun sebelum ini dan dia hanya perlu menunggu.

Kesakitan beransur-ansur reda dan dia mula beberapa latihan ringan untuk melihat jika ia boleh membawa sakit belakang. Rupa-rupanya Doktor beliau telah secara kebetulan menghadiri kursus ubat-ubatan alternatif dan mengetahui bahawa, sebenarnya, ujian telah membuktikan bahawa Glucosamine tidak membantu sendi dan dalam (penciptaan) memohon maaf.

Saya sudah memberitahu anda bahawa dia memenangi kejohanan kelab dan OK, dia tidak mungkin agak secepat 15 tahun yang lalu (walaupun dia menganggap dirinya.) Dua perkara yang perlu diambil perhatian, lawannya adalah 20 tahun didn junior dan kesakitan beliau tak kembali.

Moral cerita ini adalah bahawa walaupun kita perlu Doktor dan semua kemahiran yang mereka memiliki, mereka tidak boleh tahu segala-galanya dan lebih dan lebih sekarang percaya dalam prosedur alternatif.

Saya telah menulis banyak barangan untuk laman web ini dan lain-lain juga supaya anda dialu-alukan untuk menyemak beberapa kategori yang menarik minat anda. Ada satu E-Book dipanggil Vitamin Kebenaran yang menjelaskan dalam bahasa Inggeris yang mudah tentang setiap vitamin dan makanan yang anda perlu makan untuk mendapatkan vitamin yang anda perlukan serta panduan RDA. Sesuatu yang banyak kita perlu tahu lebih lanjut mengenai demi kita dan kesihatan keluarga kita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar