Ayurveda Herba Boleh Tiket Anda untuk Kesihatan yang baik!

Ayurveda Herba Boleh Tiket Anda untuk Kesihatan yang baik!

Adakah anda mempunyai ia sehingga ke sini dengan kesan sampingan ubat-ubatan preskripsi mahal yang pernah menyembuhkan masalah anda, tetapi seolah-olah kos yang lebih dan lebih setiap tahun?

Ia mungkin masa untuk anda untuk mencari rawatan Ayurveda, alternatif kepada ubat-ubatan preskripsi Barat. Mengambil herba ayurveda. Mereka adalah herba yang digunakan untuk 5000 tahun yang lalu oleh doktor India mengamalkan Sistem Ayurvedic yang Perubatan.

Perubatan Ayurveda adalah sistem perubatan yang lengkap yang tertua di dunia. Hari ini ia masih bentuk utama penjagaan kesihatan bagi hampir 500 juta penduduk India. Ayurveda berbeza dalam banyak aspek dari perubatan Barat atau Allopathic. Untuk satu, pengamal Ayurveda percaya badan, minda dan semangat semua bersambung terus, sebahagian daripada satu sistem universal, pemahaman bahawa sains Barat adalah hanya hampir tidak menyedari.

Apabila serangan penyakit, ia adalah kerana beberapa bahagian Sistem ini adalah tidak seimbang.

Untuk kembali sistem untuk mengimbangi, doktor perlu memahami perlembagaan tertentu orang itu dan ia adalah komponen atau Vedas, kerana herba ayurveda dan rawatan lain yang menjurus kepada keperluan individu, bukan untuk penyakit beliau.

Doktor Ayurveda boleh menghubungi herba, yoga, meditasi, makanan dan atau minuman untuk membantu memulihkan keseimbangan kepada Veda. Apabila keseimbangan dipulihkan, badan menyembuhkan sendiri.

Walaupun banyak keputusan Ayurveda tidak dapat dibuktikan dalam "Double Blind" apa yang dipanggil kajian saintifik, Standard Emas Perubatan Barat; kejayaan kaedah yang begitu besar yang Ayurveda kini diajar dalam berpuluh-puluh sekolah Britain dan Amerika Syarikat perubatan dan herba Ayurveda, mesej, makanan, dan lain-lain menjual dengan lebih dan lebih setiap tahun.

Ramuan herba Ayurvedic berjaya dirawat dan sembuh banyak yang dipanggil, penyakit "tidak boleh diubati", seperti kanser, kencing manis, asma, dan lain-lain Walaupun kesan sampingan yang jarang berlaku, anda tidak perlu pergi dan cuba untuk diri mengobati.

Anda sekurang-kurangnya perlu ada rundingan awal dengan pengamal perubatan Ayurveda yang akan membantu anda menentukan jenis dan takat ketidakseimbangan sistem anda dan apa yang perlu dilakukan untuk membawa kembali ke dalam kira-kira.

Bagaimanapun, memberi amaran bahawa terapi Ayurveda tidak cepat bertindak, seperti antibiotik yang anda ambil untuk jangkitan. Ayurveda merupakan terapi holistik, ia alamat keseluruhan diri seseorang dan bukannya sistem tertentu. Anda yang ditetapkan herba ayurveda, meditasi, perubahan diet dan juga vitamin atau mineral; keputusan yang akan memberi kesan kepada seluruh badan anda, membolehkan kira-kira untuk secara beransur-ansur dipulihkan.

Apabila krisis ini yang lalu, anda akan ditetapkan protokol lain untuk mengekalkan keseimbangan badan anda dan kesihatan.

Jadi, jika anda bosan dengan perbelanjaan, kesan sampingan dan kekurangan hasil dengan ubat biasa Barat dan ubat-ubatan, anda mungkin ingin mencuba rawatan Ayurveda, termasuk Ayurveda Herba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar