Apakah Cara Terbaik untuk Rawat Sakit Perut?

Apakah Cara Terbaik untuk Rawat Sakit Perut?

Apakah cara yang terbaik untuk merawat sakit perut? Pertama dengan mencari apa punca ia, dalam kes tertentu anda. Apabila ini diketahui, ia boleh ditangani. Tetapi mungkin tidak oleh semua modaliti rawatan.

Mari kita lihat satu contoh. Katakan anda mempunyai masalah perut sama sekali, sehingga anda telah ditendang di perut oleh kuda. Adakah pembunuh pengambilan sakit atau anti radang membantu? Mereka mungkin membosankan kesakitan, tetapi mereka tidak akan menyembuhkan punca.

Tetapi jika anda mengambil ubat homeopati untuk kecederaan, Arnica, maka anda boleh menyelesaikan kesan kecederaan, termasuk kesakitan.

Katakan anda tidak mempunyai masalah perut sama sekali sehingga anda mengambil ubat tertentu. Ini berlaku dengan salah satu daripada pesakit saya selepas dia mula mengambil insulin. Apabila dia telah membuat sambungan, dia berhenti dadah dan sakit itu hilang. Dalam proses itu, dia juga mendapati bahawa dia tidak kencing manis.

Katakan anda mempunyai masalah perut sehingga anda terlibat dalam kemalangan yang menakutkan yang menyebabkan anda mengalami mimpi buruk untuk beberapa bulan. Dengan mengambil ubat homeopati bagi kejutan, Aconite, anda bukan sahaja mengalami tidur yang lena lagi, anda juga tidak mempunyai sakit perut lagi.

Homeopati mungkin satu-satunya modaliti penjagaan kesihatan yang boleh menyembuhkan punca sakit perut, atau mana-mana penyakit lain untuk perkara itu.

Homeopati adalah modaliti yang lengkap dan semulajadi penjagaan kesihatan. Ia berfungsi dengan SETIAP INDIVIDU menyebabkan anda unik dan peribadi dan gejala. Ia mencapai keputusan yang indah dengan perlahan-lahan merangsang sistem imun anda kembali ke dalam tindakan.

Sistem imun anda adalah berkuasa. Jangan sekali-kali memandang rendah usaha ia akan membuat dalam usaha untuk membuat anda dalam keadaan sihat. Kadang-kadang ia boleh tersekat. Dan homeopati mungkin satu-satunya modaliti yang cepat boleh membubarkan tersumbat ini.

Sentiasa cuba untuk memperbaiki sistem imun anda. Sentiasa melakukan apa sahaja untuk memastikan ia bekerja yang terbaik. Jaga kesihatan anda, diet anda, menyelesaikan bagasi emosi anda, hang-up anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar