23 Herba Yang Menyokong Berat Badan

23 Herba Yang Menyokong Berat Badan

Dari segi saintifik semata-mata, mengurangkan berat badan harus mudah. Lagipun, jika kita hanya membakar lebih banyak kalori daripada yang kita makan, badan akan menggunakan simpanan lemak sebagai tenaga dan penurunan berat badan akan menyebabkan secara semula jadi.

Saya belajar ini untuk diri saya sebagai seorang remaja apabila saya akan mengurangkan pengambilan makanan saya dan meningkatkan latihan dalam usaha untuk menurunkan berat badan supaya saya boleh bersaing di dalam kelas berat badan yang lebih rendah dalam sukan gusti. Pada permulaan setiap musim pada bulan November, saya akan menghadkan saiz makanan saya, memotong makanan berlemak, dan makan hanya dua kali sehari, dan pada masa yang sama bangun untuk jangka waktu pagi diikuti dengan senaman 3 jam sengit dalam petang.

Dalam kira-kira 2 minggu saya akan kehilangan kira-kira 7kg (£ 15.) Dengan cara ini. Lemak badan saya akan turun dari kira-kira 10% kepada 5%. Dan saya akan berada di leanest saya dan kuat.

Hampir semua pendekatan untuk penurunan berat badan mengikuti pola yang sama dengan saya. Mereka memerlukan gabungan bersenam lebih dan makan makanan kalori yang lebih rendah, kedua-duanya, dengan cara itu, ditunjukkan untuk meningkatkan kesihatan dan panjang umur.

Satu perkara yang saya tidak tahu tentang kembali di Sekolah Tinggi adalah kemungkinan menggunakan herba semulajadi untuk meningkatkan penurunan berat badan. Herba penurunan berat badan semula jadi bekerja dalam empat cara.

1. Perangsang menggalakkan badan untuk membakar lebih banyak kalori.

Kelp
Burdock
Chickweed
Lada hitam
Guarana (gambar di atas)
Cayenne
Cardamom
Guar
Teh hijau
2. Diuretik menyebabkan tubuh untuk mengeluarkan air melalui air kencing berlebihan.
Alfalfa
Adas
Dandelion
Yarrow
Melukakan hati
3. Cathartics menyebabkan pemindahan daripada usus, mengurangkan pengambilan kalori dengan menghalang pencernaan penuh.
Cascara Sagrada
Senna
Biji flaks
Sekam Psylium
4. Mengurangkan selera makan mengurangkan rasa lapar dengan mengembangkan dalam perut, mengubah mood, atau memuaskan rasa.
Garcinia Cantobgia
Parsley
Kola Nut
Gymnema
Caralluma
Sekarang, perkataan berhati-hati.

Menggunakan herba untuk penurunan berat badan memerlukan pengetahuan dan pengalaman. Tidak semua herba boleh digunakan bersama-sama, beberapa herba boleh digunakan dalam dos yang sangat kecil dan beberapa herba tidak boleh digabungkan dengan ubat-ubatan farmaseutikal. Ia benar-benar cukup rumit. Jadi pastikan anda melakukan penyelidikan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar