Adakah Anda Mendapatkan Nilai Dengan Serrapeptase Anda?

Adakah Anda Mendapatkan Nilai Dengan Serrapeptase Anda?

Ini enzim 'bintang yang semakin meningkat' adalah agak baru di tempat kejadian kesihatan (hanya 30 tahun kajian dan menggunakan oleh doktor di Eropah dan Asia) tetapi Serrapeptase bakal menjadi bintang penyembuhan terbesar sepanjang masa, kerana anda tidak lama lagi akan mengetahui .. .

Serrapeptase - satu Protease Jenis Enzim yang menghalang keradangan dan larut tisu tidak penting.

Sebagai anti-radang, tidak ada yang melebihi keupayaan Serrapeptase untuk selamat berhenti keradangan tidak sesuai di trek. Tidak kira punca atau lokasi (walaupun melintasi halangan darah otak), Serrapeptase mendapat untuk bekerja berhenti keradangan. Jika itu tidak mencukupi, ia mempunyai keupayaan untuk membubarkan mana-mana tisu yang mati atau bukan hidup yang boleh gumming sehingga kerja-kerja, terutamanya mukus dan keradangan yang berkaitan dengan kesakitan.

Sejak 30 tahun yang lalu kajian dan pemerhatian pengamal telah menunjukkan manfaat dalam pelbagai besar keadaan, termasuk: Arthritis, Migrain / Sakit Kepala, Masalah dada Radang seperti bronkitis, asma, bronchiectasis, Resdung, Disekat

The Gift 2 dari Ulat sutera - Serrapeptase.

Serrapeptase telah mempunyai kegunaan klinikal yang luas, merangkumi lebih daripada tiga puluh tahun di seluruh Eropah dan Asia, sebagai alternatif kepada aspirin (salisilat), Ibuprofen dan NSAIDS lebih kuat. Tidak seperti ubat-ubatan, Serrapeptase adalah semula jadi ejen protease enzim dengan tiada kesan yg melarang pada prostaglandin dan tidak mempunyai kesan sampingan gastrousus.

Apakah jenis enzim itu? Serrapeptase adalah enzim proteolitik (protease) diasingkan daripada mikroorganisma, Serratia E15. Kajian mendedahkan bahawa Serrapeptase mempunyai, kesan anti-radang tertentu, lebih unggul daripada enzim proteolitik lain. Ini enzim immunologikal aktif benar-benar terikat kepada macroglobulin alpha 2 dalam cecair biologi. Kajian histologis mendedahkan kesan-kesan anti-radang yang kuat enzim ini yang berlaku secara semula jadi.

Enzim ini dihasilkan secara komersial hari ini melalui penapaian, tetapi pada asalnya terdapat di dalam usus ulat sutera. The Ulat sutera menggunakannya untuk serta-merta membubarkan kepompong keras untuk membolehkan rama-rama untuk melarikan diri dan terbang. Ia juga menggunakan ia untuk membantu mencerna mulberi yang sukar yang meninggalkan ia memakan. Ini benar-benar adalah hadiah ke-2 dari ulat sutera.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar